Historie Loewe

Historie společnosti Loewe AG, která je na vedoucí pozici jako Premium značka v oblasti spotřební elektroniky, byla založena v roce 1923, když výzkumník a podnikatel Dr. Siegmund Loewe otevřel v Berlíně malou dílnu na výrobu radiopřijímačů. Od samého začátku byla společnost Loewe charakterizovaná průkopnickým duchem a moderními inovacemi. Loewe přitáhlo pozornost v mezinárodním měřítku v roce 1931 s celosvětově první veřejnou prezentací elektronické televize. Další milníky na úspěšné cestě následovaly. První kazetový magnetofon v roce 1950, první evropský videorekordér v roce 1961 a stereofonní televizor v roce 1985. Zcela novou generaci designu a technologicky orientovaných televizorů uvedlo Loewe v podobě revolučního modelu Art 1.

Skladba výrobků Loewe sestává z televizorů, přehrávačů Blu-ray disků, DVD a HDD rekordérů, kompletních audio systémů a reproduktorů. Tyto komponenty je možné kombinovat a sestavovat z nich mnoho variant řešení domácího kina, které jsou spolu dokonale sladěny jak po stránce technologie, tak i designu.

Loewe je na evropském trhu leader v řešení systémů domácího kina pro nejnáročnější zákazníky. Důležitým faktorem, který ovlivnil úspěch Loewe je schopnost kombinovat high-tech inovace, kvalitu, design s použitím v praxi.

Výrobky Loewe se vyznačují čistými, ostře řezanými liniemi v elegantní, nadčasové a stylové podobě. Nejen v Německu společnost doposud obdržela okolo 200 ocenění za design.

Jedna z klíčových silných stránek Loewe je fantastická atraktivita značky, která je postavena na základě atraktivity samotných výrobků. Jádro hodnot značky Loewe jsou minimalistický design, smysluplné inovace a nezaměnitelná jedinečnost.

V jediné továrně Loewe v Bavorském Kronachu je zaměstnáno téměř 1000 pracovníků, 120 z nich jsou inženýři a technici zodpovědní za výzkum a vývoj ve zkušebních laboratořích. Jako středně velká společnost těží Loewe z krátkých rozhodovacích procesů, pružného vývoje a výroby a vysoce motivované, týmově orientované pracovní síly. Loewe je nyní zastoupeno v 50 zemích po celém světě.